Estic super-cansat d'escoltar per enèssima vegada com es discutieix a tot arreu el tema del retard en l'acord de finançament sense anar al moll de l'òs. Davant de l'incompliment de la llei, ha d'actuar la Policia. Igual que ho hauria d'haver fet quan s'imcomplia l'antic estatut.
Però la discussió hauria de ser més elemental. Si jo em salto la llei de trànsit em foten un paquet, i fins i tot em poden posar a la presó. Això és perquè la llei inclou un apartat en que es detalla què s'ha de fer quan algú no la compleix.
On és aquest apartat en l'estatut ? Si té un tractament semblant a la Constitució, quin és el tribunal Constitucional equivalent que vetlla per la seva aplicació i s'inventa sancions ad-hoc ?
Perquè collons hem dedicat mil anys a fer una llei de fireta que no preveu que s'ha de fer si no es compleix ? Si no es preveu el càstig és una llei inútil. Perquè collons es fan mil tertúlies parlant d'una llei inútil i a sobre he d'aguantar que cada dia em repetiu que és una llei que m'ha de canviar la vida ?
Deixeu-me dedicar als nostres dirigents un: ANEU TOTS A CAGAR !!
Effects of stochastic and natural seismic noise on the performance of
waveform cross-correlation used to recover low-magnitude seismicity prior
to the July 29, 2025, Kamchatka earthquake
-
*Abstract*
Waveform cross-correlation (WCC) applied to data from seismic
arrays allows for the reduction of the detection threshold by approx...
Fa 2 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada